Yekeee - NEW LIFE

ALHAMDULILLAH, berakhir sudah sesi persekolahan 
lepasni dah boleh online sampai lebam tido sampai tak bangun-bangun merayap sampai tak balik rumah  *ehh nak kena belasah dengan abah hahaha
lepasni dah boleh cari kerja dah boleh menggatal dengan anak orang dah boleh kahwin
*bab kahwin ni yang suka tapi siapa jee yang sudi kahwin dengan aku ni ? emm pegang dahi jap
okay semua lupakan bab kahwin ni ya jangan berangan lebih-lebih takut tak menjadi
kalau ada jodoh ada lah kan sebab jodoh kita dah tertulis dengan siapa kita akan sehidup semati
*ceh gitu ayat macam pakar motiBasi cinta

cuba tengok kiri kanan entry ni 
*macam cantik jee macam comel jee macam menyampah pulak dengar
tadaaa! dah takde warna biru tukis dah hmm warna favourite tu cemana tah tiba-tiba ngidam nak buat warna pink kelabu ala-ala vintage pulak tapi boleh tahan comel la kan ada bunga-bunga ada daun-daun
*ha'ah memang memang sekarang jadi minah bunga's pulak
Entri yang lepas-lepas pun aku dah buang sebab bagi aku tak perlu kot kita ingat balik
Baca entri yang dolu-dolu terasa lah kebebalannya tak sangka aku macam tu haha
*wuhuuu ita dah sedar dah matured tak perlu semua tu 

so so akhir kata la layan la blog che'ta yang tak seberapa ni
kadang-kadang apa yang aku tulis berdasarkan apa yang aku nampak atau aku alami atau aku rasa sukahatilah kan blog aku suka aku lah hihi